walk

Nyss hemkommen från en powerwalk tillsammans med mamma. Skönt att få komma ut och gå på morgonen eftersom jag jobbar ikväll. Och det är ju så sjukt mycket lättare att gå tillsammans med någon än att gå själv. Man kortar gärna ner promenaden om man går själv för det är så förbannat tråkigt. Men jag hoppas att min intsällning till promenader ändras.
 
Lite bilder från promenaden.
Det är lite svårt att få bra bilder i farten ;)
 
Jag har ju börjat springa lite ibland, inga långa spingturer men det är iallafall något. Och jag tycker det är hur skönt som helst. Så förhoppningsvis ska jag snart ha byggt upp lite kondis så jag orkar springa längre turer. Vore så otroligt skönt! :)
 
Nu ska jag duscha och börja förbereda mig mentalt på att jag ska jobba på ett nytt ställe idag!
 
/Hanna




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: