Söndag

 
 
 
Lördagskvällen spenderade tillsammans med syster Felicia. Vi åt tacos och så hade jag gjort sån där hemmagjord mjukglass som man kan köpa från Arla. Det smakade mjukglass men jag vet inte vad som hände med konsistensen, men med lite jordgubbar till så blev det super gott (y)
Felicia sov kvar här och vi låg jätte länge och diskuterade/pratade om hur hon skulle göra på sin 18års dag, med festande och vilka hon skulle bjuda :) haha Det kommer nog bli toppen bra tror jag hur det än blir! :)
 
Idag tog vi lite sovmorgon och sen har vi varit på 18års kalas hos min kusin som fyllde frör några dagar sen. Super trevligt som vanligt att umgås med släkten och så bjöd dem på lite kallskuret, mycket smaskigt! :)
 
Snart kommer min älskling hem som har varit borta i Småland och Sjötorp hela helgen, har saknat honom massor men om 1,5h kommer han äntligen hem! <3
Tänkte jag ska försöka klämma in ett litet träningspass nu innan han kommer, tror nog jag hinner det faktiskt! :)
så, så får det bli :)
 
Ha en fortsatt bra söndagskväll och imorgon är det måndag :) hihi
 
/Hanna
 
 

Postat av: Katharina

Vilken fin blogg, och flyttar du in i ett sånt hus så kommer vi efter he he... Puss och bra kämpat .

2013-06-17 @ 09:56:53



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: