Sista dagen :'(

Idag gjorde jag min sista dag på mitt jobb. Jag har jobbat på Brattbergsskolan sen den 13 aug 2012 som resurs och har stortrivts men mitt jobb så det var med riktigt tunga steg jag lämnade idag. Riktigt jobbigt faktiskt!
Kommer sakna alla, stor som små! Jag hoppas vi kommer ses igen allihopa!
Fick en fin blomma idag också innan jag gick hem.
 
 
Och imorgon, då börjar jag på ett annat jobb. På ett äldrevårdscentrum där jag ska jobba som undersköterska hela sommaren. Jag har jobbat där 4 sommrar tidigare men det känns otroligt konstigt att bara byta såhär dagen efter att jag slutat på ett jobb där jag jobbat i ca ett år.
Men det ska nog gå bra!
 
 
På tal om något helt annat så har jag träningsvärken från helvetet i armar, rygg och axlar!
Sköööönt! (y)
 
/Hanna




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: