Nu kör vi!!

 
 
Jag är nu laddad till tusen för att kicka igång denna viktnedgång ordentligt. Jag har hållt på väldigt länge nu av och till men har inte riktigt kört 100% än. Har varit överviktig sen många år tillbaka men dem sista åren på gymnasiet spårade det ur totalt och nu känner jag inte igen mig själv när jag ser mig på "spontantagna" bilder.
Det är inte jag på bilden liksom, tror många känner igen sig i det jag säger och jag har inte förens nu börjat erkänna det för mig själv. Men jag vill verkligen se ut på utsidan som jag känner mig på insidan, det är mitt mål med allt det här och jag hoppas verkligen att jag ska kunna nå de.
 
Nu jävlar kickar vi igång den här skiten.
 
 
Ända in i kaklet!!
 
/Hanna
 

Postat av: Katharina

Detta fixar du det vi ...du är em kämpe. Puss och kram

2013-06-17 @ 09:53:47



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: