Lördag/Söndag

 
 
I lördags hamnade jag spontant hos Julias föräldrar på fest, för att sedan röra oss vidare mot jädersbruk på "fest". Dit skulle vi ta oss på cykel och jag lärde mig på denna resa att jag aldrig igen ska cykla full. Det var helt vidrigt! Och vi hann inte långt innan jag låg i diket, några meter från vägkanten där även min cykel låg så fint kvar. Sen ramlade jag några gånger på vägen hem också och idag har jag så sjukt ont i mitt ben, har skrapsår och blåmärken ända från rumpan ner till foten. Haha sjuk resa de där men kul var de :) 
 
Idag har vi bara legat i soffan allihopa och chillat med några filmer. Har så sjukt dåligt samvete just nu men jäklar vad jag ska träna och sköta kosten i veckan nu. Jag hade så roligt igår så det får det vara värt tycker jag! Måste unna mig lite roligheter ibland också :) 
 
Nu ska jag tametusan sova!!'
natti! 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: