Drömmen

Åh, har en dröm om att få äga mitt eget hus. Inte mitt i stan men inte heller långt ut på landet, utan sådär mitt emellan. Vart(vilken stad) huset ska ligga i vet jag inte än men jag vill ha ett hus. Ett stort hus, ett hus utan källare(slipper dränering) och med en lagom stor trädgård där mina framtida barn och mina två små hundar(som jag har nu) kan få springa omrking och bara njuta av friheten.
Jag gillar ju det här "gamla/nötta" men ändå fräscha. Jag vill ha ett stilrent hem men ändå lite shabby chic inspirerat. Jag vet precis hur mitt kök ska se ut, hur vardagsrummet ska se ut och hur uteplasten ska se ut. Åååh jag vill, jag vill, jag vill. Men FÖRST; en utbildning och ett fast jobb = säker inkomst = inga skulder man inte kan betala tillbaka :)
 
Det här huset är ju helt underbart vackert!
 
 
Här är mina två sötnosar.
Maximus & Tyra
 
/Hanna




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: